Joker

                                         JOKER
HERKESE MERHABA!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere hepimizin bildiği bir karakter olan Joker filminden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar💜






                                             JOKER



JOKER KONUSU:Joker, başarısız bir komedyen olan Arthur Fleck'in hayatına odaklanıyor. Toplum tarafından dışlanan bir adam olan Arthur, hayatta yapayalnızdır. Sürekli bir bağ kurma arayışında olan Arthur, yaşamını taktığı iki maske ile geçirir. Gündüzleri, geçimini sağlamak için palyaço maskesini yüzüne takan Arthur, geceleri ise asla üzerinden silip atamayacağı bir maske takar. Babasız büyüyen Arthur’u en yakın arkadaşı olan annesi Happy adıyla çağırır. Bu lakap, Arthur’un içindeki acıyı gizlemesine yardımcı olur. Ancak maruz kaldığı zorbalıklar, onun gitgide toluma aykırı bir adam haline gelmesine neden olur. Yavaş yavaş psikolojik olarak tekinsiz sulara yelken açılan Arthur, bir süre sonra kendisini Gotham Şehri’nde suç ve kaosun içinde bulur. Arthur, zamanla kendi kimliğinden uzaklaşıp Joker karakterine bürünür.





Başrolde Oscar adayı Joaquin Phoenix ve Oscar Ödüllü Robert De Niro’nun bulunduğu ‘Joker’ Warner Bros. Pictures ile daha önce hiç karşınıza çıkmayan orijinal bir hikaye ile dev ekranlara geldi. Filmin yapımı ve yönetmenliği Oscar adayı Todd Phillips’e ait.
Filmin diğer oyuncuları ise şöyle sıralanıyor: Zazie Beetz , Frances Conroy , Marc Maron, Bill Camp , Glenn Fleshler , Shea Whigham, Brett Cullen , Douglas Hodge ve Josh Pais . DC karakterlerinden esinlenilen, Phillips’in yönettiği filmin senaryosu Scott Silver (“The Fighter”) ve Phillips ile birlikte yazıldı.Filmin yapımı Phillips, Bradley Cooper ve Emma Tillinger Koskoff ile ortak bir çalışmayla gerçekleşti. 





Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik bir dahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍








Yorumlar

  1. Bilgiler için çok teşekkürler. Yanlış hatırlamıyorsam eğer aktörün bu rol için ciddi bir rejim yaptığını ve çok kilo verdiğini okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okumuştum.Ayriyeten ben yorumun için teşekkür ederim:)

      Sil
  2. hiç izlemediğim, hakkında fikrim olmayan bi film ama dönüp eskiyi izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Joker in hikayesini ayrıca ele almaları ilginçmiş ☺️

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum bu filmi

    YanıtlaSil
  5. oo zevkle izlerim ben de bunuuu yakındaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Filmi izlemedim ama güzel bir filme benziyor. Anlatilanlar hayatın gerçeklerinde yaşanan şeyler.

    YanıtlaSil
  7. Paylaşım için teşekkürler. Bir an Batman'ın Joker zannetim . İzlemedeyim sizi. :)

    YanıtlaSil
  8. Filmi sinemaya girer girmez izleyecektim güya. Ne zamandır takipteyim ama sinemasına gitmek nasip olmadı. Normalde Marvel filmlerini DC filmlerine tercih eden biriyimdir ama İşaretler filminden tanıdığım başarılı bir oyuncu oynadığı için kesinlikle izleyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok başarılı bir oyuncu:) Ben de daha izleyemedim.İnşallah ben de izleyeceğim:)

      Sil
  9. İzlenecek filmler listemizin ilk sırasında yer alıyor. Bakalım bu aralar fırsat bulup izleyebilecek miyiz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar