İzleme Listemden Öneri Filmler

         DRAMA FİLM ÖNERİLERİ/SİZLERE ÖNERİLER
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere izleme listemden bazı filmler paylaşacağım.
Herkese iyi okumalar💜




                                    FİLM ÖNERİLERİ


1-)SULLY


SULLY KONUSU:Sully 15 Ocak 2009'da arızalanan yolcu uçağını imkansızı başararak Hudson nehrine indiren pilot Chesley Sullenberg'in hayatını konu ediniyor.155 kişinin hayatını kurtaran Sullenberg,her ne kadar medya tarafından kahraman ilan edilsede yetkililer tarafından hakkında soruşturma açılmıştır ve işini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalmıştır.
Gerçek bir hikayeden uyarlanan bir film.




2-)V FOR VENDETTA


V FOR VENDETTA KONUSU:Maskeli bir adam olan V,geleceğin  totaliter rejimle yönetilen İngilteresi'nde korkuyla sindirilmiş halkına egemenliği geri verebilmek için şiddete başvuran birisidir.V İngiltere halkını kendisiyle Guy Fawkes günü olan 5 Kasım'da Parlemento'nun çevresinde buluşmaya davet eder.




3-)127 HOUR

127 HOUR KONUSU:Dağcı olan Aron Ralston kimseye haber vermeden çıktığı yolculuğunda Utah yakınlarında Moab bölgesinde büyük bir kaya parçasının arasına sıkışır.5 gün boyunca hayatta kalmak için elinden geleni yapan Aron'ı oradan kurtaracak kimse yoktur.Tek çare yine kendisidir.
Gerçek hayattan uyarlanan bir filmdir.




4-)APOLLO 13

APOLLO 13 KONUSU:Dönemin en ünlü Astronotları olan Jim Lovell,Fred Haise ve Jack Swigert'tan oluşan Apollo 13 ekibi aya gitmek için hazırlanmaktadır.Her şey yolunda gibi gözükmektedir.Ta ki daha aya varmadan oksijen tanklarından biri patlayana ve ölümle imtihan başlayana kadar.Artık Apollo 13'ün dünyaya dönmesi mucizelere bağlıdır.
Yine gerçek hayattan uyarlanan bir film.
Filmin en çarpıcı repliğinide buraya bırakıyorum:Houston.bir sorunumuz var!





Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik bir dahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍





Yorumlar

  1. V for Vendetta favori filmlerimdendir :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel bilgilendirmeler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Sully, Vendetta, Apollo 13 ü izledim :)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım hiç birini izlememişim sağol öneriler için.

    YanıtlaSil
  5. sully izlemediim not aldım. diğerlerini izledim. vendetta çok severiim. baksan yaa bi mim yaptım bu akşaam, zamanın olursa yapsan yaaaa istersen yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay teşekkürler.Hemen bakıyorum:)
      İnşallah vaktim olursa yaparıııım:))

      Sil
  6. Sully izlemedim ve ben de senin gibi bir izleme listesine başladım. Fikir için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Sully kesinlikle çok güzel bir filmdi.Herkesin izlemesi lazım bence.Diğerlerini de listemdeydi zaten izliyicem,izliyicem bir türlü izleyemiyorum.Ama yarın 127 saati izleyeceğim galiba.Umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle Sully baya güzeldi.Umarım izlersin:)

      Sil
  8. sully dün gece izledim saoool güzeldiiii neyse adama hak verdiler sonundaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar