Boy For Rent

                       BOY FOR RENT DİZİ KONUSU
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere Boy For Rent dizisinin konusundan bahsedeceğim
Herkese iyi okumalar💜




                                      BOY FOR RENT
           



BOY FOR RENT KONUSU:Kendinize sevgili kiralayabileceğiniz bir şirket vardır.Başroldeki kızımızda sevdiği erkek tarafından çocuksu olduğu için reddedilince bu şirketten birisini kendisine nasıl sevgili olması gerektiğini öğretmesi için kiralar.Ama işler pekte beklendiği gibi gitmez ve aralarında bir aşk başlar.





Dizi 12 bölümden oluşmaktadır.Diziyi bu siteden izleyebilirsiniz.



Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik bir dahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍



Yorumlar

  1. Şuanki izlediğim dizi bitsin hemen başlayacağım. Bu güzel yazı için ellerine sağlık 💜

    YanıtlaSil
  2. ha haa tam seveceğim bişiymiş :) çok dizi var yaaa. şimdi empress ki izliyoree :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman onu bitirince izlersin.Benim de bir sürü izleyeceğim dizi var yetişmiyoo:))

      Sil
  3. Tayland dizisi galiba... Broşürde Tayca harfleri gördüm sanki:)

    YanıtlaSil
  4. Neden hiç bir yerde izleyemiyorum söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımda izleyebileceğiniz bir site vermiştim ordan bakabilirsiniz:)

      Sil
  5. Neden bu diziyi hiç izleyemiyorum ya 😔

    YanıtlaSil
  6. bu filim 12 bölumdenmi olusuyo ama 12 bölümün sonunda fragmanı gösteriyo devamı ne zaman cıkar

    YanıtlaSil
  7. bende devamı var ama turkcesi yok sanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar