Alec Benjamin Ve Dinlemeniz Gereken Şarkıları

ALEC BENJAMIN VE DİNLEMENİZ GEREKEN ŞARKILARI                          SİZLERE MÜZİK ÖNERİLERİ

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma Hoşgeldiniz.
Bugünkü Yazımda Sizlere güzel şarkı önerileri ile geldim.
Herkese İyi Dinlemeler...





ALEC BENJAMIN VE ŞARKI ÖNERİLERİ

1-)Alec Benjamin-Outrunning Karma

2-)Alec Benjamin-Let Me Down Slowly

3-)Alec Benjamin-If We Have Each Other

4-)Alec Benjamin-The Boy In The Bubble

5-)Alec Benjamin-The Wolf And The Sheep

6-)Alec Benjamin-The Water Fountain

7-)Alec Benjamin-End Of The Summer

8-)Alec Benjamin-Gabriel

9-)Alec Benjamin-Death Of Hero

10-)Alec Benjamin-I Built A Friend







 Umarım bu şarkı önerileri hoşunuza gitmiştir.
     Bir dahaki yazıya kadar HOŞÇAKALIN!!!😍



                                   


Yorumlar

  1. Tam da yeni şarkılar arıyordum, tavsiyelerini dinleyeceğim hemen. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. BTS üyesi Jimin sayesinde tanımıştım bu şarkıcıyı. Ondan önce itiraf edeyim varlığından bile habersizdim. Hoş bir sesi var gerçekten *-*

    YanıtlaSil
  3. hoşuma gitti eveet listeye alcam hepsisiniiii yaşar gibin :)

    YanıtlaSil
  4. Deep'ten geldim. Şarkılara mutlaka bakacağım. Blogunda çok hoş. Takibe aldım 👍

    YanıtlaSil
  5. Çocuklarınız için bir birinden güzel masallar dinlemek için tıklayın
    Sesli Masal Dinle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar