Who Am I

                                 WHO AM I KONUSU

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere Who Am I dizisinden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar.



                                           WHO AM I

WHO AM I KONUSU:Benjamin genç bir bilgisayar dehasıdır. Sadece Almanya'yla kalmayıp bütün dünyada tanınan birisi olmayı hayal etmektedir.Yer altı bir hacker grubu Benjamin'e  aralarına katılmasını teklif ederler.Benjamin bu teklifi kabul eder.Benjamin bu tehlikeli oyunlarda başına geleceklerden habersizdir.



Suç  ve hackerlık tarzı film sevenlerin izlemesi gereken bir film.2014'te vizyona girdi.Eğer ki izlemeyen varsa kesinlikle izlemeli.



Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!😍


Yorumlar

  1. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ben de sizi hemen takibe alıyorum.

      Sil
  2. üstteki you da nefisti yaaa, devamı bi gelseee :) ben de şu anda castle/blindspot adlı iki suç dizisi ile romance is a bonus book ve suspicious partner adlı iki minnoş kore dizisini izliyoree :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle You muhteşem bir dizi diğer izlediğin dizileri de beğeniyorum ben,sana bol izlemeler😘😘😘

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar