Bird Box

                              BIRD BOX KONUSU

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere Bird Box filminden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar.



                                            BIRD BOX



BIRD BOX KONUSU:Peşlerinde olanlardan kurtulmak için gözleri bağlı bir şekilde yola koyulan bir kadının ve çocuklarının hikayesini konu ediniyor.5 yıl öncesinde başlayan bu olayda başlangıçtan bu zamana kadar hayatta kalmayı başaran Malorie ve iki çocuğu için süreç hiç de kolay değildir.Nehir kenarında terk edilmiş bir evde kalan Malorie ve iki çocuğu bugünlere kadar her adımlarını planlayarak gelir.Ailesini güvende tutmanın hayalini kuran Malorie için amaç gitmektir.Ama bu yolculuk oldukça tehlikelidir.Tek bir hataları onların ölümüne sebep olacaktır.Ne olursa olsun yolculuk sırasında ggöz bağlarını açmamaları gerekmektedir.Zekalarına ve geliştirdikleri duyma yeteneklerine güvenerek bu yolculuğa çıkan Malorie ve iki çocuğu yalnız değildir.Peki onların peşinde olan şey nedir?





Sürekli fragmanı karşıma çıkan bir filmdi.Biraz araştırdım ve çok güzel bir film olduğunu öğrendim ve sizlerle de paylaşmak istedim.Daha ben de izlemedim.Ama bir an önce izleyeceğim.





                                             Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
                                  Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!😍








Yorumlar

  1. Bilgilendirmeler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. çok secdiğim herkese de tavsiye ettiğim netflix yapımı bir film Sizleri sitemde görmek isterim davetlisiniz 😊❤️️

    YanıtlaSil
  3. Hikayesi güzel ben gidip bir fragmanina bakayım
    Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar