My Lovely Girl

                           MY LOVELY GIRL KONUSU

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda 2014 yılında yayınlanmış olan ama benim biraz geç bulduğum My Lovely Girl dizisinden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar.



                                     MY LOVELY GIRL


MY LOVELY GIRL KONUSU:Hyun-Wook acı dolu bir geçmişe sahiptir.Hyun-Wook 32 yaşındadır.Bir eğlence şirketinin başkanı,yapımcısı ve bestecisidir.Bir kaza sonucu kız arkadaşını kaybetmiştir.Daha sonra ölen kız arkadaşının kardeşi Se-Na ile karşılaşır ve aralarında romantik bir aşk başlar.
Se-Na 25 yaşındadır ve müzisyen olmak ister.Bu hayalini gerçekleştirebilmek için Seul'e gider.Seul'de Hyun-Wook ile karşılaşır ve ona aşık olur.



2004 yılında yayınlanmış ve 16 bölümlük bir dizi olan My Lovely Girl dizisinin başrolünü Rain ve Krystal paylaşmakta.



💜💜💜


Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍




Yorumlar

  1. ayyy bu da hoş herhaldeee. bird box da kitabını da okudum filmini de izledim. blindspot da izlemişsin. ay saol yaaa bi dolu dizi yazmışsın. ocak ayı oleeey tatildesin diye herhaldeee :) bakarım dizilere, seçerken oleeey yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatildeyken biraz bloğumla ilgilendim.My Lovely Girl'ü izleyince ben de sevdim.Blindspot ve Bird Box'da ayrı bir güzel😃

      Sil
  2. Daha çok Uzakdoğu sinema endüstrisiyle ilgilisiniz sanırım.Başarılar...Takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani pek fark etmiyor benim için ama sanırsam uzakdoğu sinemalarını daha çok izliyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar