While You Were Sleeping

  WHİLE YOU WERE SLEEPİNG DİZİ YORUMU/KONUSU

Herkese Merhaba!
Bloğuma hoşgeldiniz💗
Bugünkü yazımda yine sizlere kore dizisi önereceğim.Belki biliyor olabilirsiniz ama bilmeyenleriniz için birde benden okuyun istedim.




Lee Jong Suk ve Suzy'nin başrolünü oynadığı 2017 yapımı dizidir kendisi.
Öncelikle Lee Jong Suk'a bayılan bir insan olarak diziyi izlemek istedim.Helekide izlemişim.
Diğer dizilerini pek izlemedim ama genel olarak konularını biliyorum ve kesitlerini falan izlemiştim.İnşallah onlarada başlayacağım.Özellkle W-Two Worlds
                                                            Dizimizin konusu şöyle:
Başrol kızımız rüyalarında gelecekteki olcak olayları görüyor ve bu rüyalardan kötü olanları engellemeye çalışıyor.Birgün bu kızımız kendi ve annesiyle alakalı bir kötü rüya görüyor.Bunu engelleyen kişi ise kızımızın yeni savcı karşı komşusu Jung Jae-Chan'dır.Oğlumuzda artık kızımız gibi rüyalar görmeye başlamıştır.Bu rüyalar birbirinin devamı niteliğindedir.Artık birlikte bazı problemleri çözmeye çalışacaklardır tabi bu süreçte romantik bir ilişki yaşayacaklar.Daha sonraları aralarına yine bu şekilde rüyalar gören bir erkek daha katılacak ve böylece küçük bir aşk üçgeni de                                                                                izlemiş olacağız.




Dizi konusuna rağmen strese sokmayan türdendi.Hatta komediye yakındı diyebiliriz dizideki her bir karakter ayrı bir tatlıydı.Polis memuru olsun savcının kardeşi olsun başrolleri saymıyorum zaten.Bunlar da diziyi izlemek için kesinlikle bir neden diyebiliriz.Zaten bölümlerin 30 dakika olması da tam bir rahatlıktı.İzlemenizi tavsiye ederim.




                                                Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
                                       Şimdilik birdaha ki yazıya kadar Hoşçakalın!!!😍


Yorumlar

Popüler Yayınlar