1 Percent Of Something

   1 PERCENT OF SOMETHİNG KONUSU/DİZİ YORUMU

Herkese Merhaba!
Bugünkü yazımda sizlere benimde yeni başladığım 16 bölümlük içinizi ısıtacak türden bir diziden bahsedeceğim.
İyi okumalar.





Dizinin konusu:Lee Jae-In yani başrol erkeğimiz varlıklı bir aileden gelen,SH grubunvarisi ve kibirli bir insandır etrafındaki insanlar davranışı dolayısıyla kendisini pek sevmezler.
Kızımız ise bir öğretmendir.İyi kalpli ve biraz unutkandır.Birgün kızımız başrol erkeğimizin dedesinin hayatın kurtarır.Dede kızımıza borcunu ödemek ve erkeğimizi biraz düzeltmek için vasiyetini değiştirir ve eğerki erkeğimiz kızımızla evlenirse dedesinin mirasını alacaktır.



Dizinin genelde kesitlerini falan görüyordum ve izliyordum.Bu yüzden izlenecekler listeme almıştım.
Dizi şuanlık gayet güzel ilerliyor.Her bölümde yüzünüzdeki o tatlı gülümsemeyle diziyi bitiriyorsunuz.Kızımızın unutkan olup erkeğin sürekli arkasını toplaması falan baya birbirlerini tamamlıyorlardı resmen.İleriki bölümlerini gerçekten merak ediyorum umarım yarım bırakmadan izleyebilirim.




Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Şimdilik birdaha ki yazıya kadar Hoşçakalın!!!😍

Yorumlar

  1. Çok tatlış bir blog <3 Takipteyim bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar