Tehlikeli Karım

      TEHLİKELİ KARIM KONUSU/YORUMUM



Herkese Merhaba!!!
Bloğuma Hoşgeldiniz💝

Bugün sizlere fragmanlarından da aşırı merek ettiğim ve dün ilk bölümüyle izleyici karşısına çıkan Tehlikeli Karım dizisinden bahsedeceğiçm.
Herkese iyi okumalar.


Dizinin Konusu:Alper İstanbul'un orta halli mahallelerinden birinde annesi ve ablasıyla büyümüştür.Yakışıklı bir genç adamdır.Kontrol düşkünü bir karısı vardır.Aynı zamanda ortağı olan Seda ile sevgilidir.Derin genç güzel zengin bir ev hanımıdır.Ailesinden kalma mirası Alper mutlu olsun diye onun için harcamaktadır.Birgün Alper'in kendisini aldattığını öğrenir ve işte o zaman bir kadının ne kadar tehlikeli olabileceğini bizlere gösterir ve Derin kaçırılır.Onu öldürmeyi bile göze almış olan Alper bakalım ne yapacak?


Öncelikle gerçekten nerden başlayacağımı tam bilemiyorum.Çünkü dizi dün resmen kalbimi fethetti.Seçkin ve Gonca'yı ilk gördüğümde pek yakıştıramamıştım ama dün gerçektende yanıldığımı fark ettim.Seçkin ve Gonca'nın oyunculuğu baya iyiydi.Özellikle Seçkin'in yavaş yavaş bütün yaptıklarından pişmanlık duyması Derin'i kurtarmak için canla başla savaşması en sonunda intihara bile kalkışması muhteşemdi adeta dizinin içindeymişim gibi hissettim.Seçkin'in oyunculuğu gerçekten süperdi.Ama herşeyin bir bölümde olması beni şaşırttı.Ben uzatırlar diye düşünmüştüm.Umarım gelecek bölümlerde saçmalamazlar.Çünkü konu bitmiş gibi hissettim umarım senarist beni şaşırtır ve ters köşe yapar.Çünkü ilk bölümüyle baya çıtayı aştı.Diğer bölümlerde düşmesini istemem.


Resmen bir bölümüyle izleyiciye film havasında bir dizi izlettiler.Eğer bu bir film olsaydı her defasında bıkmadan izleyeceğim bir film olurdu.Yine de fark etmez ben tek başınada 1.bölümü film niyetine izleyebilirim.Ama bütün bu güzelliklere rağmen dizi reytinglerde pek iyi değil.Eğer sizde izlemediyseniz mutlaka izlemenizi öneriririm.




Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Şimdilik birdaha ki yazıya kadar Hoşçakalın!!!😍


Yorumlar

Popüler Yayınlar