My Girlfriend is an Alien (2019)

          MY GIRLFRIEND IS AN ALIEN

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoş geldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere bir Çin dizisi olan My Girlfriend is an Alien dizisinden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar💜



                        MY GIRLFRIEND IS AN ALIEN 


MY GIRLFRIEND IS AN ALIEN KONUSU: "Cape Town Gezegeninden" uzaylı bir kız olan Chai Xiao Qi, sinyalini kaybeder ve bu yüzden dünyada kalmak zorunda kalır. "Yağmurlu havalarda heteroseksüel amneziden" muzdarip olan Fang Leng adında bir patronla karşılaşır ve etrafındaki kadınları unutacaktır. O zamandan beri komik ve romantik bir yıldızlararası aşk hikayesi başlar. Chai Xiao Qi ise sadece bir uzaylı değil, aynı zamanda gerçek elli bir cadıdır. Yeryüzündeki erkeklerin salgıladığı hormonu soluduğunda, "çiçekli duruma" düşer ve bundan sonra birçok komik şeyle karşılaşırlar. Chai Xiao Qi, insan dünyasında hayatta kalabilmek için çeşitli süper güçlerini birbiri ardına kazaları çözmek için kullanmaya başlar.



Dizi 2019 yılında yayınlanmaya başlamıştır ve 28 bölüm sürmüştür.
Her bölümü yaklaşık 45 dakikadır.
Baş rollerini Wan Peng ve Bie Thassapak Hsu paylaşmaktadır.



Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik bir sonraki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍


Yorumlar

  1. Son izlediğim Çin dizisi vasat ötesiydi o yüzden bu diziyi kesinlikle izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
  2. ooo bu da izlenirmiş. baksanaa, son zamanlarda yazdığın dizilerden en iyisi en tatlısı n eğlencelisi hangisi :) unforgettable love gibi sanki :) izlemek için seçcem de :)

    YanıtlaSil
  3. bu diziye başladım, iki bölüm izledim, bayıldım bayıldım :) bir çin dizisi daha vardı, my little princess, bu da onun gibi çok tatlııı :İ)

    YanıtlaSil
  4. my girlfriend is an alien keyifle izleyip bitirdim. dizideki kızı, yu wan ı daha önce izlemiştim, when we were young adlı dizide, 2018, ilk dizisiydi, dört beş yılda altı tane dizi çevirmiş, şimdi de crush adlı dizisini izliyorum, o da çok şeker :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar