Kill It

                                   KILL IT KONUSU
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugün sizlere yeni bir dizi önerisiyle geldim.
Herkese iyi okumalar😍




                                             KILL IT

Kill It Konusu:Jang Ki-Yong dizide bir veterinerlik yapan Kim Soo-Hyun karakterini canlandırmaktadır.Ancak gerçekte kimsenin gerçek kimliğini bilmediği bir seri katildir.Hiç kimse onun adını ve yaşını bilmemektedir.Çeşitli ülkelerden çeteler birinden kurtulmak istediklerinde onu aramaktadır.Kim Soo-Hyun ne kadar soğukkanlı biri olarak görünsede aslında diğer insanlardan sevgi beklemektedir.

Nana dizide bir dedektif olan Do Hyun-Jin karakterini canlandırrmaktadır.Yetimhaneye terk edilmiş olması ve sorunlu bir aile tarafından evlat edinilmiş olması hiçbir zaman onun peşini bırakmamıştır.
Polis okulundan birinci olarak mezun olur ve dedektif olarak çalışmaya başlar.Birgün ani bir şekilde muhabir olan sevgilisi ölür.Ölen sevgilisinin arkasındak gerçekleri ortaya çıkarmak için Kim Soo-Hyun'un peşine düşer ve gittikçe kendisini dipsiz bir kuyunun ortasında bulur.



Diziye daha başlamadım ama birkaç kez instagramda karşıma çıktı.Kesitlerine falan baktım.Güzel bir diziye benziyor.Ben de sizinle paylaşmak istedim.Polisiye sevenlerin izleyip sevebileceği türde bir dizi.




Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!😍


Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İzlediğini düşünerek başlamıştım, tavsiye eder misin diyecektim ki izlememişsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama yinede araştırdığım kadarıyla tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. piki saool bakayım bi aldım listeyee. ben de zaten sorcaktım sanaaa. yeni müzikler diziler filmler var mı diyee. dos of berlin listemde izlicam :) iyisin de mii. yolunda mı her şeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindiğim.Çok şükür iyiyim her şey gayet yolunda:)))
      Sen de durumlar nasıl???

      Sil
  5. Bloğunuzu yeni keşfettim, takibe aldım. Paylaşımlarımı keşfetmeniz için bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar