Dogs of Berlin

                               DOGS OF BERLIN
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere yaz tatilinde izleyebileceğiniz güzel bir dizi önerisiyle geldim.
Herkese iyi okumalar😍





                                     DOGS OF BERLIN

DOGS OF BERLIN KONUSU:Berlin-Marzahn arasında oynanacak uluslararası bir karşılaşmadan bir gece öncesinde Türk-Alman futbol yıldızının cinayetini konu almaktadır. Dizide Felix Kramer ve Fahri Yardim adında iki polis Berlin’in yeraltı dünyasında işlenen suçlara karşı savaşan iki polis memurudur.Ve dizide onların hikayesini işlemektedir. 



Polisiye seven biri olarak zaten beni kendine çekmişti.Başrolde bir de Türk oyuncu görünce daha da mutlu oldum ve bir an önce izlemeye karar verdim.İzlemeden önce de sizinle paylaşmak istedim.Belki merak ederseniz diye de buraya fragmanını bırakıyorum.Ve kesinlikle izlemenizi öneriyorum.Çünkü fragmanı acayip iyi duruyor.




Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍



Yorumlar

  1. Merhaba konusunu sevdim dizinin ,
    paylaşım ve öneriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. aa bilmiyom saol aldım sıraya hem de polisiyee :)

    YanıtlaSil
  3. İzlediğin programları, filmleri, YouTube videolarını notlamak istersen; bu sayfa tam sana göre. Film afişlerinin altındaki yıldızlarla notunu ver. İzleyecek olanların seçici olmasında katkıda bulun. Sayfama bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Dogs Of Berlin'in konusu tam benlik, izleme listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım biran önce izlersiniz ve beğenirsiniz:))

      Sil
  5. son yazımdasın beybisiii :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de izledim. Gerçekten konusu güzeldi. Herkese tavsiye ederim....

    YanıtlaSil
  7. Birkaç kez gördüm ama izleme fırsatım olmadı henüz. Listeme ekleyeyim :)
    Deep'in son yazısından geldim, benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Deeptone'da ençok ilgimi çeken blog ismi olarak geldim:))) İlk kez duydum bu dizinin ismini, güzele benziyor bu arada yapıcı bir eleştiri olarak nerede izleyeceğimizi de belirtirsen tam olacak yani dijital kanallar mı netflix filan gibi yoksa uydu kanal mı?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkürler bloğumun ismini beğendiğin için:)
      Eleştirin içinde teşekkürler uygulayacağımdan emin olabilirsin.Ve son olarakta diziyi dizibox ve dizimag6 dan izleyebilirsin:))

      Sil
  9. Ben artık bu tip dizilerin değişik kişilerle az farklı çekildiğine inandığım için helede 2 polis arkadaş pek ilgimi çekmiyor ama tanıtımınız için teşekkür ederim saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru bazen birbirlerine benziyorlar.Ben de yorumunuz için teşekkür ederim:)

      Sil
  10. tam benlik harika yaz için süper öneri..teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. izledim yazdım saaaol sayende izledim çok iyiydiii :)

    YanıtlaSil
  12. Çok verimli bir post. Deeptone arkadaşımızın bloglardan seçmeler isimli yazısında sizi gördüm ve ziyaret etmek istedim. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar