Gelmiş Geçmiş Türkiyenin En iyi Eurovision Şarkıları

             TÜRKİYENİN EN İYİ EUROVİSİON ŞARKILARI

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere dizi yazılarımdan farklı olan bir yazı yazmak istedim.Bana göre en iyi eurovision şarkılarını sizlerle paylaşmak istedim.
Herkese iyi okumalar😍



                      EN İYİ EUROVİSİON ŞARKILARI


1-)SERTAB ERENER-EWERYWAY THAT I CAN






2-)ŞEBNEM PAKER-DİNLE-BEŞİNCİ MEVSİM







3-)MANGA-WE COULD BE THE SAME





4-)MOR VE ÖTESİ-DELİ






5-)ATHENA-FOR REAL





6-)CAN BONOMO-LOVE ME BACK




Biraz eskilere gidip bir yazı yazmak istedim.Güzel zamanlardı.Umarım sizde yazım sayesinde birazcıkda olsa o zamanlara gidebilirsiniz.

Benim genel olarak beğendiğim Eurovision şarkıları bunlar
sizinde eklemek istediğiniz şarkılar varsa yorumlarda belirtebilirsiniz.


Umarım bu yazımı beğenmişsinizdir.
Birdahaki yazımda görüşmek üzere HOŞÇAKALIN!😍









Yorumlar

  1. Ben de bu şarkıları çok seviyorum. O zamanlar güzeldi, büyük bir heyecanla gelecek puanları beklerdik. Biz yokken tadı yok, aynı tadı alamıyorum. Çok teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel zamanlardı:)Bizsiz Eurovision hiçbir şeye benzemiyor:)

      Sil
  2. Hepsi çok değerli şarkılar tabii ama ben en çok Manga'nın we could be the same şarkısını sevmiştim hakkımızın yendiğini düşünüyorum :/ Çok hoş bir paylaşım olmuş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir şarkıydı.Ben de hakkımızın yendiğini düşünüyorum.Ve Teşekkürler:)

      Sil
  3. heey saol yaaa iyi fikir bak ivit, şebnem paker dinleyim bakıyim başka şarkılarını daa :)

    YanıtlaSil
  4. İçlerinde en ama en çok sevdiğim "dinle".Galiba hiçbir zaman bu şarkıdan bıkmayacağım.Bu şarkıyı dinlerken bizden yani kültürümüzden bize farklı duygular hissettiriyor.Diğer şarkılarda çok güzel.Yeniden katılsak keşke eski günleri bende özledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende çok özel bir şarkı kültürümüzü yansıtması ve şarkının Türkçe olması da ayrı bir güzelliği:)Bende özledim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar