Negotiator(Tayvan Drama)

              NEGOTIATOR TAYVAN DİZİSİ KONUSU
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere bir Tayvan dizisi olan Negotiator dizisinden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar.



                                       NEGOTIATOR


NEGOTIATOR KONUSU:Xie ailesinin tek varis olan Xie Xiao Fei işlerin başına geçmeye karar verir.ABD'den Çin'e gelir.Ç,n pazarına açılmak için CAEA adlı bu arabulucu şirketten Çin'in ünlü gayrimenkul şirketlerinden Ka Wan ile işbirliği yapmak için anlaşma yaparlar.Burada CAEA şirketinin en iyi ara bulucusu olan Tong Wei ile karşılaşır ve ikilinin hikayesi bu olaylar çerçevesinde gelişmeye başlar.




Güzel bir tayvan dizisi tek sıkıntısı biraz uzun bir bölüm saysısına sahip.İzlemek isteyenlere duyurulur.




Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍



Yorumlar

  1. Tayvan Drama yazısını görür görmez hemen okuyayım dedim. İki tane tayvan drama izledim ondan sonra devamı gelmedi bunu belki listeme eklerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heleki de gelmişsin.Bunu da bence listene eklemelisin👍😂

      Sil
    2. Teşekkürler sevgili buzlar kraliçesi aklımda bulunsun 😂

      Sil
  2. Başrol çocuğu gözüm bir yerden ısırıyor , acaba Tao mu yoksa ben mi yanılıyorum ^^

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir diziye benziyor, ben hala uzak doğu dizilerine alışamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir dizi,izledikçe alışırsınız:)

      Sil
    2. Listeme eklicem güzel paylaşım için teşekkürler :)
      Sizi takibe aldım bana da beklerim.

      Sil
    3. Ne demek her zaman beklerim.Bloğuna da mutlaka uğrayacağım:))

      Sil
  4. uzunmuş ama olabileer tayvan dizilerini de seviyoreee :)

    YanıtlaSil
  5. uzunsa biraz sıkılabilirim ben kesin :D ama hiç tayvan dizisi izlemedim, umarım izleyebilirim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar