Hercai

                   HERCAİ KONUSU/DİZİ YORUMU
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere yeni çıkmış olan Hercai dizisinin konusundan ve benim dizi hakkındaki görüşlerimden bahsedeceğim.
Hepinize iyi okumalar.





                                               HERCAİ




HERCAİ KONUSU:Midyat'a İstanbullu bir işadamı olarak gelen Miran Aslanbey, Nasuh Şadoğlu'na ortaklıktan fazlasını teklif eder: torunu Reyyan'ı da ister! Ancak, yörenin en güçlü aile reisi Nasuh'un çok iyi bir kısmet dediği Miran için farklı planları vardır! Ona bir torun verecektir ama istediği torunu değil! Nasuh, Miran'ı kendi planına ikna etmeye çalışırken, Miran'ın planlanlarından habersizdir. İki erkek arasındaki haberleşme merakla beklenirken, gelecek haber iki genç kızın, Reyyan ve Yaren'in hayatını derinden etkileyecektir. Midyat'ın binlerce yıllık geçmişinin izleri üzerinde yeşeren bir aşk hikayesi, iki ailenin kaderini nasıl etkileyecek? İstanbullu yakışıklı işadamı ile Midyat'ın güzelliği dillere destan Reyyan'ı kavuşabilecek mi?





Hercai dizisi yayınlandığı ilk günden itibaren güzel reytingler aldı ve herkes bu diziyi konuşmaya başladı.Ben de diziye ilk başta biraz önyargıyla yaklaşmıştım .Wattpad hikayesinden uyarlanması ve içinde töreyi falan da kapsaması diziye önyargıyla yaklaşmama neden oldu.Ama bazı sahnelerini görünce ve Akın Akınözü'nün güzel oyunculuğu beni kendisine çekmeye başladı.Zaten Akın Akınözü'yü önceden birkaç dizide izlemiştim.Kendini dahada geliştirmiş ve başrole yakışmış.Ebru Şahin'i İstanbullu Gelin'de izlemiştim.Birgün Ebru Şahin'in başrol oynayacağını söyleseler inanmazdım herhalde ama o da bi o kadar  rolüne yakışmış.Bu kadar güzelliğinin yanında tabiki diziye sosyal medyadan biraz tepkiler de var.


Eveeet benim görüşlerim bu yönde diziyi genel olarak beğendim.Sizin Hercai hakkındaki görüşleriniz nedir?
Yorum olarak yazmayı unutmayın.
Birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!😍


Yorumlar

  1. Aynn öyle çok beğenildi.İzlenilmeye değer bence.

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
  3. yeni dizi sanırım...pek fırsatım olmuyor ...bu sene internetten istanbullu gelini izliyorum bir tek..o da sanki tekrara düşmeye başladı yavaştan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn yeni bir dizi.
      Dediğin gibi İstanbullu Gelin biraz tekrara düşmeye başladı.

      Sil
  4. Açıkçası şu anda izlemeyi düşünmüyorum. Töre dizilerinden gına geldi. Fragmanlardan gördüğüm kadarıyla da pek izlenesi görünmüyor. İlerleyen zamanda ilgilimi çekerse belki izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümlerindeki o heyecan pek kalmadı biraz tekrara düşmeye başladı.

      Sil
  5. izlemedim yaaa. bizim hikaye ve erkenci kuş izliyoms :) sana da kolaylıklaar ve hep sakin ol noluur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar da güzel😍
      Teşekkürler ve sana da kolaylıklar:)

      Sil
  6. merhaba :) bayram dolayısıyla ancak gelebildim ziyarete bu arada bayramda bitti iyi tatiller diyeyim... Hercai'ye birkaç kez baktım, güzel dizi ama sezon finaline girdi o da. Hiç yerli dizi izlemiyorum şu sıralar, zengin ve yoksulu sevmiştim o da hemen bitti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sanada iyi tatiller😘
      Ben de zengin ve yoksula birkaç bölüm bakmistim fena değildi ana dediğin gibi çabuk bitti👍

      Sil
  7. Öyle bir anlatmışsınız ki klasik Türk dizisi değilmiş gibi geldi :)
    Nedense itici geliyor.
    Bir hercai birde sen anlat karadeniz yayından kaldırılsın bence.
    Saçma sapan hırslarını bu kadar göz önüne çıkarıp normal göstermemek gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru haklısınız ben de bu dizinin farklı olacağını düşünmüştüm ama yanılmışım ilk 2 bölümden sonra ben de izleyemedim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar