Avengers:End Game

                          AVENGERS:END GAME
HERKESE MERHABA!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere vizyona yeni girmiş olan ve serinin son filmi olan Avengers End Game'den bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar.



                                AVENGERS END GAME


Avengers:End Game Konusu:Avengers Infinity War"un ardından pek çok süper kahraman küle dönüşmüştür. Doktor Strange, Gamora, Drax, Mantis, genç Örümcek Adam, Black Panther, Bucky Barnes, Groot, Scarlet Witch, Vision, Star Lord, Maria Hill, The Wasp ve Nick Fury gibi pek çok kahraman, Thanos'un Sonsuzluk Eldiveni'ni ele geçirmesi ve kendi dengesini kurması yüzünden yok olmuştur ve dünya umutsuz haldedir. Dünya üzerinde kalan Black Widow, Kaptan Amerika, Thor ve Hulk kendi yaslarını tutmaktayken, Iron ve Nebula ise kontrol edemedikleri bir uzay gemisinin içinde, uzay boşluğunda sürüklenmektedirler. Süper kahramanlar takımı için işler pek de iyi görünmemektedir. Ancak Kuantum Bölgesi'nden çıkmanın bir yolunu bularak Avengers ekibinin kalan üyelerine giden Ant-Man, yeni bir umut ışığı olacaktır. Daha önce var olduğunu bilmedikleri bölgeler, kahramanlar ve evrenlerin varlığını öğrenen ekip, Thanos'un kurduğu bu çarpık dengeyi değiştirmek ve kendilerinden alınanı geri getirmek için hayatlarının en büyük mücadelesine girişeceklerdir. Hepsi kişisel olarak önem verdikleri şeyleri kaybetmiş olan kahramanlarımız için intikam vakti gelmiştir.



Evet tamda seriye yakışır bir final olmuştu.Her zamanki gibi yine efsane kadrosu ve senaryosuyla çok güzel bir filmdi.End Game tüm zamanların gişe rekorunu kırmayı da başardı..E bu yüzden bilet bulmak benim için zor oldu ama yinede çok şükür ki izledim ve izlediğime değdi diyorum.
Aslında pek spoi vermek istemiyorum ama yinede küçük bir yazı yazacağım.Bundan sonrası spoi içeriyor olabilir.Spoi almak istmeyenler lütfen okumasın.😉😍



SPOİ İÇERİR

Muhtemelen herkes için burkuk bir gülümseme bırakan final olmuştur.Ama serinin son filmi olduğu için mutlu bir son beklemek tuhaf olurdu.Aslında buna tam da mutsuz son diyebilirmiyiz bilemiyorum.Ama Tony Stark hayranları için üzücü bir son olduğu kesin.Aslında mantık çerçevesinde baaktığımzıda onca ölen kişiye karşılık 2 kişi kendini feda etti.Bu da kimine göre mutsuz son kimine göre burkuk bir gülümsemeyle biten bir final sahnesi oldu.










Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍


Yorumlar

  1. Gişe yapan filmlerin sonu her zaman tartışma konusu oluyor. Beğenmen önemli. Sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde oluyor.Ama Marvel filmleri bir başka😍👍

      Sil
  2. Merhaba sade ve derin bloğunda n geldim Sizi takip ettim. Bi çay a buyrun

    YanıtlaSil
  3. Birincisini izledim fakat ikincisine sosyal medyadaki fazla ilgiden izleyesim gelmedi açıkcası. Yeni oluşan kitle beni biraz itti diyebiliriz.
    Bende bloğuma beklerim sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi ilgi biraz yüksekti.Mutlaka uğrayacağım:))

      Sil
  4. heey son yazımdasın cicii :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ben Deep'in blogunda sizi gördüm, merak ettim ve takip etmeye başladım. Yazılarınızda ve üniversite sınavınızda başarılar dilerim. O yoğun tempoyu geçen yıllarda yaşadığımdan zorluklarını çok iyi bilirim. Kolay gelsin size inşallah gönlünüzdeki yeri kazanırsınız.
    bu filmi sinemada izlemeyi çok istedim ama okul ve staj yüzünden hiç vaktim olmadı. Spoi yememek için geri kalan yorumunuzu okuyamadım ama filmi beğenmenize sevindim. Ben de kısa zamanda izlerim inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda izlersin:)Güzel dileklerin için de çok çok teşekkür ederim:))

      Sil
  6. izlerim yaaa seviyom bu filmleriii :)

    YanıtlaSil
  7. oğullarım izlemişti..seninle yaşıtlar..çok sevmişlerdi...

    YanıtlaSil
  8. Serinin hiç bir filmini izlememiştim. Bu filmi üç boyutlu olarak izledim ve çok beğendim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir film serinin diğerlerini de izlemenizi öneririm:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar