Nailart İnstagrammer/Bloggerları

          5 Nailart İnstagrammer/Blogger Önerilerim

Herkese Merhaba!!!
Bugünkü yazımda sizlere en sevdiğim Nailart(Türk hesaplardan olmak üzere) hesaplarından bahsedeceğim.
Ben Nailart aşığı olan bi insan olduğum için sizlerinde bu hesapları görmenizi istedim.
Herkese iyi okumalar💚



1-)Benimelim


Benimelim uzun zamandır takip ettiğim ve çok güzel paylaşımlar yapan bir hesap.Sayfanın sahibi Zeynep Betül Çelikel.Kendisi daha önce tırnaklarını düz bir şekilde kullanıyordu ama kısa bir süre önce tırnaklarını oval kullanmaya başladıki buda ellerine aşırı derecede yakıştı.Kendisinin instagramda 70.5k takipçisi bulunmakta(bence daha fazlasını hakediyor).Kendisinin birde youtube hesabı bulunmakta eğer sizde nailart seviyorsanız ve tırnaklarınıza uygulamak istiyorsanız kesinlikle bakmanızı öneririm.





2-)Ezgicenar


Yine Benimelim gibi kendisinide uzun bir zamandır takip ediyorum.Kendisi çok güzel paylaşımlar yapmakta ve bunların arasında sizleri bilgilendiren paylaşımlar da mevcut.Kendisinin instagramda 51k takipçisi bulunmakta ama bence daha fazlasını hakediyor.Üstelik kendisinin blog hesabıda bulunmakta ben kendisini ordada takip ediyorum gayet güzel paylaşımları var takip edin bence.




3-)Ojecem


Kendisi kişisel bir blog ve çok güzel paylaşımları bulunmakta.Nailart desenlerine bakmanızı öneririm.Sayfanın sahibi Ecem Çetin.Kendisinin instagramda 19.6k takipçisi bulunmakta.




4-)Ojebeni


Kendisi kişisel bir blog yani makyaj yapıp paylaşımlarda yapıyor ama sayfanın asıl amacı Nailart üzerine ve çok güzel paylaşımları bulunmakta.Sayfanın instagramda 66.8k takipçisi bulunmakta ve kendisinin birde kişisel bir bloğu var.Bakmanızı öneririm.



5-)Onyüzmilyonoje


Nailart üzerine kurulmuş bir sayfa kendisi ve güzel paylaşımlar yapmakta.Kendisini uzun bir süredir biliyorum ve sizede öneririm.Sayfanın instagramda 79.2k takipçisi bulunmakta ve birde youtube hesabına sahip kendisini ordada izliyorum bence bakmalısınız.




Peki sizin hangi hesaplar hoşunuza gitti?Sanıyorumki benimde daha bilmediğim bir çok nailart hesapları vardır.Eğer benim bilmediğim sizin bildiğiniz veya önermek istediğiniz hesaplar varsa lütfen yazmayı unutmayın.Çok sevinirim.


Umarım yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıya kadar HOŞÇAKALIN!!!😍

Yorumlar

Popüler Yayınlar