Başlayacağım Diziler/Sizlere Öneriler

      Başlamak İstediğim Ve Sizlerede Önerdiğim Diziler

Herkese Merhaba!!!
Bugünkü yazımda sizlere ne zamandır başlamak istediğim ama bir türlü başlayamadığım aşırı derecede ilgimi çeken sizinde izlemeniz gerektiğini düşündüğüm dizilerden bahsedeceğim.
Herkese İyi Okumalar💜


1-)13 Reasons Why 


13 Reasons Why'ı muhtemelen hepiniz izlemişiniz veya adını duymuşsunuzdur.Geçtiğimiz yıl ilk bölümü yayınlanan ve aşırı derecede ses getirmiş bir dizi kendisi tabi bunda yapımcılarının arasında Selena Gomez'in olmasınında büyük bir getirisi var.
Dizinin konusuna gelecek olursak şöyle:
Hannah Baker yani dizimizin asıl kızı oluyor kendisi 17 yaşında intihar etmiştir.Birgün dizimizin başrol erkek oyuncusunun kapısının önüne bir kutu gelir kutunun içinde Hannah'ın ses kaydını buunduğu 13 tane kaset bulunmaktadır.Bu kasetler onu ölüme sürükleyen sebepleri içermektedir.Ben bu kasetleri kendi ölümüne sebep olan kişilere gönderiyor diye biliyorum ama emin değilim.Çünkü daha diziye başlayamadım.

Diziye başlayamama sebeplerimin en başında internet diyebilirim.Her seferinde diziyi izlemek için siteye girdiğimde internet sorun çıkardı.Bu durumdan rahatsız olduğum için tam aanlamıyla diziye başlayamadım.Bide ben bir şeye başlarken çok zorluk çekerim internetde sıkıntı çıkarınca buda tuzu biberi oldu diyebilirim.

Ama en kısa zamanda başlıyacağım çünkü dizinin fragmanları olsun bazı izlediğim kesitler olsun çok güzeldi.Tabi diziyi izleyince sizler için dizinin yorumunu sayfamda paylaşırım.



2-)Riverdale


Öncelikle instagramda videosunu gördüğüm ve merak edip araştırdığım bir dizidir kendisi.Yaın hayatına geçen yıl başlamış olan dizi çok beğenildi ve yine ses getiren bir dizi oldu.Özellikle Jughead ve Betty'nin aşkı diyebilirim çünkü sürekli karşıma çıkanlar arasındaydı.
Dizi Archie Comics çizgi romanının diziye dönüştürülmüş hali.Dizinin konusuna gelcek olursak şöyle:
Riverdale kasabası dışarıdan bakıldığında oldukça güzel bir kasaba olarak gözükmektedir ama aslında pekde öyle değildir.Lise öğrencisi olan Jason Blossom kasabanın nehrinde boğulur ve cesedi bulunamaz.Bu yaşanan olay kasabadaki herkesei üzmüştür.Yeni okul yılı başlamak üzereyken Veronica Lodge Riverdale'e gelir.Burda başrol oyuncularımız olan Archie ve Betty ile arkadaşlık kurar.Bu üçlünün son üyesi ise Jughead'dir.Jason'ın cinayetini çözmeye çalışan bu grup işin içinden çıkılmayan olaylara karışacaktır.

Benim bu dizide dikkatimi çeken karakterlerden birisi de posterdede görmüş olduğunuz kızıl saçlı kız kendisinin dizideki adı Cheryl sanırsam dizinin kötü kızı ama kötü olmasının sebebi izlediğim videolardan anladığım kadarıyla aile problemlerinden kaynaklanıyor ve kendisini kimsenin sevmediğini düşünüyor.Chery'i ben Archie'yle yakıştırdım ama sanırım olmayacaklar.Yakıştırmamın sebebi Youtube'da ikisini konu alan videolar yapılmıştı ve bende bunları izledim gayetde birbirlerine yakışmışlardı.Tabi ben diziye daha başlamdım diziye başlayınca belki bu fikirlerim değişecek ve belkide Cheryl'i hiç sevmicem belli mi olur.Bunlar tabikide benim olası tahminlerim.

Peki siz bu dizileri izledinizmi? yada izlemek istermisiniz?
Eğer sizinde söylemek istediğiniz benim atladığım,bilmediğim veya yanlış yazdığım birşeyler varsa yorum yazmayı unutmayın.


Umarım yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıya kadar HOŞÇAKALIN!!!😍



Yorumlar

  1. 13 Reason Why çok güzeldii. *-* 2.sezon da gelecekmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda başlıyacağım inşallah😊😉

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar