What's Wrong With Secretary Kim

           WHAT'S WRONG WİTH SECRETARY KİM                                                  KONUSU/OYUNCULARI

Herkese Merhaba!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere What's wrong with secretary kim dizisinin konusundan oyuncularından bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar....


         WHAT'S WRONG WİTH SECRETARY KİM




WHAT' WRONG WİTH SECRETARY KİM KONUSU:Lee Young-Joon dizide aile şirketinde başkan yardımcısı olarak çalışan yüksek IQ'ya sahip çekici,kibirli ve bencil birisidir.Aynı zamanda şirketin 2.nesil varisidir.Kim Mi-Soo 9 yıldır Young-Joon'un sekreterliğini yapmaktadaır.İşinde oldukça başarılı ve mükemmeliyetçi biri olan birisidir.Ama işte ne kadar çalışkan biriysede evinde bir okadar da tembeldir.Dizi bu iki ayrı insanın romantik ilişkisini anlatmaktadır.




                                                                              💗💗💗





Park Min-Young,Park Seo-Joon,Lee Tae-Hwan,Jung So-min başrol yuncuları arasında yer almaktadır.





Umarım bu yazımı beğenmişsinizdir.
Şimdlik birdahaki yazıya kadar Hoşçakalın!!!😍

Yorumlar

  1. İlginç bir diziye benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Yeni fark ettim sizi :)Dizlerle pek aram yok ama takipteyim sizi :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler.
    Mutlaka bloğuna uğrayacağım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok severek izlediğim bir diziydi. Başrollerin uyumu bir harikaydı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesnlikle öyleydi.Aşırı dercede tatlı bir çiftti:)

      Sil
  5. ay nefisti yaaa. çift çok cicişti. your honor'u da izliyorum bugünlerde :) 30 bak 17 yeni bitirdim. şimdi about time izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlılardı.
      About Time'ın da konusu güzel ben de en kısa zamnda izlemeyi düşünüyorum:))

      Sil
    2. ay bak blogun çok güzeel. sakın kaybolma tamam mıııı :)

      Sil
    3. Ayy çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettin:)))

      Sil
  6. heey baka aramızda tercümanlar da var olmak isteyenler deee. tanışırsın onlarla daaa :)

    YanıtlaSil
  7. https://aydakifangirl.blogspot.com/

    baak bu arkadaşımız da, sena çınar, dil okumak ve tercüman olmak istiyooo.

    o da korecii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım baya ortak noktamız varmış.Hemen bloğuna gidiyorum.Önerin için sağoll:))

      Sil
  8. bak bu arkadaşımız ise, şu anda tercüman. bloguna bak. bir de onun blogundaki "hakkımda" bölümünü de okuuu :) konuşabilirsin de onunla. deep gönderdi diyebilirsin kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sen önerirsinde ben yapmazmıyım hemen gidiyorummm:))
      Yardımların için Teşekkürlerrr:)

      Sil
  9. http://www.kitaptanfilme.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi bile, yeni tercüman adaylarımız var, çok hoş :) hemen mesaj at bana buzlar kraliçesi boylemesineee@gmail.com

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar