The Great Seducer

     THE GREAT SEDUCER KONUSU/OYUNCULARI
Herkese Merhaba!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere yine güzel bir kore dizisinden The Great Seducer'ın konusundan bahsedeceğim.
Hepinize iyi okumalar...


                              THE GREAT SEDUCER


THE GREAT SEDUCER KONUSU:Kwon Shi-Hyun dizide 20'li yaşlardaki hayattaki en acınası şeyin aşka inanmak olduğunu düşünen bir gençtir ve bir aaşk oyunu oynamaya karar verir.Eun Tae-Hee'yi kendine aşık etmeye çalışır.Eun Taae-Hee 20'li yaşlardaki hayattaki en acınası şeyin aşkın varlığına inanmamak olduğunu düşünen bir gençtir.Hayatına Kwon Shi-Hyun'ın girmesiyle hayatı değişir.




💜💜💜

         Başrollerini Woo Do-Hwan,Joy,Kim Min-Jae ve Mun Ka-Young paylaşmaktadır.



💗💗💗

Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıya kadar Hoşçakalın!!!😍

Yorumlar

  1. kore dizilerine haylice uzağım fakat son zamanlarda yeni keşfettiğim her blogda bir kore dizisi anlatısı gördükçe istemsizce birine başlayıverecekmişim gibi hissediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede hemen başlamalısın.Ama dikkat et bağımlısı olma😉☺.

      Sil
  2. Ben de Kore dizilerine çok uzağım, ancak senin paylaşımlarından gördüğüm ilgi çekici.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Yaz sonu blog keşif etkinliginden geliyorum :)
    Kore dizisi olarak Kill me Heal me izlemiştim ve çok sevmiştim 😊Bakalım belki bunu da izlerim kimbilir:)
    Bana da beklerim bu arada😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn😊
      Mutlaka izle bence ve mutlaka bloğuna uğrayacağım merak etme😉😉😋

      Sil
  4. Kore dizilerine çok uzaktık şimdiye kadar ama tam da bir tane izlemeye karar verdiğim zaman bu blogu keşfettim yaşasın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni çok mutlu etti.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim ve HOŞGELDİN😍😍

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar