Game Payabaht

      GAME PAYABAHT DİZİ KONUSU/OYUNCULARI
Herkese Merhaba!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugün sizlere Tayland dizisi olan Game Payabaht'ın konusundan oyuncularından dizinin nasıl olduğundan bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar...


                                GAME PAYABAHT


Game Payabaht Konusu:Başrol erkeğimizin adı Akkee ailesinin iflası ve kardeşinin intihar etmesinden dolayı kızkardeşinin sevgilisi Chatchanok'u ve onun ailesini sorumlu tutar.Chatchanok'un annesi Wanisa'yı gelini olarak kabul etmez ve evlenmelerini istemez.Chatchanok'u başkasıyla evlendireceğini bir partide duyurur.Bunu duyan Wanisa çok üzülür ve partiyi terk eder.Daha sonra başına kötü şeyler gelen Wanisa intihar eder.Akkee'de intikam için Chatchanok'un kardeşi olan daha öncede havaalanında karşılaştığı kızı kaçırır.



Başrollerini Rattapoom Toekongsap,Amy Klinprathum,Kunlamas Limpawutwaranon ve Anuchit Sapanpong'un paylaştığı 18 bölümlük olan Tayland dizisidir.

Ben diziyi beğendim fena sayılmaz sadece Wanisa için üzüldüm onun dışında izleyebileceğiniz bir dizi.




Umarım bu yazımı beğenmişsinizdir.
Şimdilik birdahaki yazıya kadar HOŞÇAKALIN!!!😍


Diziyi bu sitelerden izleyebilirsiniz:

Yorumlar

  1. Bu dizinin 3 bölümü çevrilmiş gerisi yok

    YanıtlaSil
  2. Lutfen diziyi turkceye cevirip yayinlarmisiniz uzun zamandır bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımda belirttiğim sitelerden izleyebilirsin😊

      Sil
  3. Türkçe sadece 3 bölüm çevrilmiş bu sitelerde. Başka bölüm çevrilmemiş

    YanıtlaSil
  4. Yeni bölümleri izleme şansımız olacak mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.dramacool9.io/game-payabaht-episode-5.html
      Bu siteden ingilizce altyazılı olarak izleyebilirsin😉

      Sil
    2. Türkçe altyazılı izlemek istiyorum İngilizce bilmiyorum maalesef ilgin için teşekkürler

      Sil
  5. Türkçe altyazılı bölümleri çevirmeyi gerçekten bıraktınız mı son defa merakımdan soruyorum yarım kaldığı için

    YanıtlaSil
  6. Diger bolumlerinde turkce alt yazisi lutgen

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar