Father I'll Take Care Of You

FATHER I'LL TAKE CARE OF YOU KONUSU/DİZİ YORUMU

Herkese Merhaba!
Bloğuma hoşgeldiniz...
Bugünkü yazımda sizlere tam bir aile dizisi olan Father I'll Take Care Of You dizisinden bahsedeceğim.
Hepinize İyi Okumalar.





Evet hepinize ailenizle izleyebileceğiniz güzel bir dizi önerim var.Dizimiz konu olarak çok güzel yinede dizi bölümünün fazla olması ve her bölümününde bir saat olması nedeniyle bazen sıkabiliyor ama dediğim gibi yinede güzel bir dizi ve izlemeye değer.Konusuna gelecek olursak şöyle;
Konusu:3 çocuğunu da büyüttükten sonra tam emeklililk hayatını yaşamak üzere olan yaşlı çiftin büyük oğullarının iflas edip ailesinin evine yerleşmesi ve ortanca oğullarının da onu kıskanıp ebeveylerinin evine yerleşmesi üzerine başlar.Bütün emeklilik hayali mahvolan çifitmiz çocuklarının derdiyle uğraşmaya başlar.



Bunun yanı sıra bir cephede konumuz böyle devam ederken diğer kısımda ailemizin en küçük çocuğu bir şirkette yönetici olarak çalışan Han Sung Joon'un aşk hayatını ve bir yatırım şirketinin CEO'su aynı zamanda şantiye şefi olan Lee Hyun Woo karakterinin aşk hayatını ele alacaktır.

Erkeklerimiz böyle peki ya kız karakterlerimiz
Oh Dong Hee hayali iyi bir senarist olmak olan ve büyükannesiyle beraber yaşayan iyi niyetli bir kızdır.
Hang Jung Eun dizide birçok ülkeyi parasız bir şekilde gezmiş.Gitar çalan bir kızdır aynı zamanda Han Sung Joon'un kuzenidir.

Han Sung Joon ve Oh Dong Hee

Bu çifitimiz biraz masum ve tatlı bir çift aralarında kavuşmaları için bazı engeller var.


Lee Hyun Woo ve Han Sung Joon

Bu çiftimizde kızımız biraz deli dolu oğlumuz biraz daha ciddi diyebiliriz.Bunların da tabiki aralarında engel var bunlardan bir tanesi de oğlumuzun intikam hevesiyle dolu olması.




Ama tabiki dizimizde daha birçok karakteri olması ve hepsininde ayrı bir amacı ayrı bir karakteri olmasıda ayrı bir güzel.Dizide nerdeyse her karakterin ayrı bir yeri var bende umarım sizlerde izlersiniz(sözüm izleyenlerden yani meclisden dışarı) ve ne demek istediğimi anlarsınız.Dizideki iki çiftimizide sevmek için ayrı nedenler var.İki aşk hayatında da farklı konular ve farklı aşklar var.Yani demem o ki iki çifitmizide ben çok sevdim.
İzleyenler veya izlemek isteyenlerde yorum bırakmayı unutmayın.Görüşleriniz benim için çok değerli.


Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.
Şimdilik birdahaki yazıya kadar Hoşçakalın!!!😍

Yorumlar

  1. Age of Youth daki kız değil mi o bak bak bak nerelerde oynamış :D

    YanıtlaSil
  2. Bölüm sayısı fazla olmasaydı güzel olurdu.Sırf Lee Tae Hwan için izleyebilirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn bölüm sayısı insanın gözünü biraz korkutuyor.Ama yinede güzel bir ara izlemelisin bence😉😘

      Sil
  3. Şu an bu diziyi izliyorum resmen uykusuz geceler geçiriyorum 28.bölüme geldim

    YanıtlaSil
  4. tanıtım için teşekkürler çok tarzım değil ama yinede bir bakılabilir saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer aile dizisi seviyorsanız sevebilirsiniz bence:)

      Sil
  5. Nereden izleyebilirim acaba bu diziyi? Bulamadım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu diziyi izleyeli çok oldu ama burayı buldum burdan üye olup izleyebilirsin:)
      https://m.vk.com/video381186116_456239594

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar