My Little Princess


           MY LİTTLE PRİNCESS
Evet herkese öncelikle merhaba!!!
Bloguma Hoşgeldiniz
Size bu yazımda yeni keşfetmiş olduğum ve izlemeye başladığım bu diziden bahsedeceğim ben gerçekten yeni başlamama rağmen çok sevdim.Özellikle bir çok karakter olması da bana çok güzel geldi.

KONUSU:Ling Xing Chen yani asıl kızımız prenseslik kompleksine sahip bir genç kız,güzel,hırslı birazda intikamcı(bana göre)ama yinede o gizli gizli manga okuyan tatliş bir kız zengin bir ailede büyümesine rağmen aslında o babasının metresinin kızı fakirlik dolayısıyla üvey annesinin yanında büyümek zorunda kalmış.Üvey annesi despot biri olduğundan onun sözünü dinlemek zorunda şimdide üvey annesi onun seviyesine uygun biriyle evlendirmeye karar verir 
Üvey annesinin seçtiği kişiyi etkileyip evlenmesi gerekir.Fakat yanlışlıkla okulun zeki ama soğuk olan çocuğunu etkilemeye çalışır.
Daha sonra yanlış kişiyi etkilemeye çalıştığını fark eder(zaten pekde etkileyememişti)Asıl etkilemesi gereken kişi onu çocukluktan tanıyan ve kızımızın kötü olduğunu düşünen biridir.Kızımız bundan sonra hep ne yapsa yanlış anlaşılır.Bide kızımızın hep zor zamanlarında yanında olan ponçik bir ayı vardır 


Eveeeet karşınız da çok güzel bir dizi var izlerken sürekli yüzümden gülümseme eksik olmadı.
Umarım bu yazının size bir faydası dokunur 
Şimdilik bir dahaki yazıya kadar HOŞÇAKALIN😍

Yorumlar

  1. Keşke bitmeseydi.Daha finale gelmedim onuncu bölümdeyim.Neden bitti biliyor musun?Reytingler yüzünden mi?Cevaplarsan sevinirim.Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bu dizi nerede çekildi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar