Hello Monster,Kore Dizisi

                                         HELLO MONSTER KONUSU




Herkese Merhaba... Bloguma Hoşgeldiniz Bugün sizlere benim en sevdiğim ve aşırı beğendiğim kore dizisinden bahsedicem dizinin adı Hello Monster diziyi aşırı beğenmemin sebebi başroldeki oyuncu ve onun dizide oynadığı karakter Nedenmi?Çünkü karakterimiz aşırı mükemmel,zeki,başarılı ve hobi olarakda temizlik yapan bir insan ayriyeten ben bu diziyi youtubeda kore kliplerinden buldum zaten genellikle izlediğim kore dizilerini böyle buluyorum.Böylece izleyeceğiniz diziyi daha iyi tanıyabiliyorsunuz.Diziyi bir diğer sevme sebebim bosroldeki çiftin birbirine çok uyumlu olması.Kızın erkeğe göre daha dağınık olmasida onları daha bi tatlı yapmış.Ayriyeten dizideki abi kardeş ilişkisinede aşırı bayıldım.Eğer sizde izlerseniz bunu farkedeceksiniz😘😘😘 Başrollerinde Seo İn-guk ve Jang Na-ra nın oynadığı kore dizisidir.Dizinin konusu:Dizide suç psikolojisi üzerine eğitim almış olan bir suç profilcisinden Lee hyun suç mahallini analiz etmekte ve tek bakışla kişinin profilini çıkarmakta yeteneklidir.Merkez polis teşkilatının özel soruşturma ekibinin sorumlusu olan Cha ji an la Lee hyun un birkaç olay üzerine birlikte çalışıp aralarında geçen aşkı anlatmaktadır.Bunun yanında dizide bazı sırlar vardır. Umarım size faydalı bir metin olmuştur.😃

Okuduğunuz için teşekkürler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar