Playful Kiss,Kore Dizisi,İlk Kore Dizim

PLAYFUL KİSS




Herkese Merhaba Bloguma hoşgeldiniz... Size bugünkü yazımda benim ilk kore dizim olan diziden yani Playful Kiss den bahsedicem.Bu diziyi ilk olarak youtube dan bir Türkçe şarkıyı ararken kore klibi(sizlerinde bildiği üzere youtubeda birçok kore klipleri bulunmakta)olarak karşıma çıkmıştı.İzlediğim zaman kızın biraz sakar,beceriksiz,erkeğinse aşırı zeki,mükemmeliyetçi biri olduğunu görünce izlemek istedim ve aşırı derecede beğendim bence güzel bir dizi ilk dizim olarakda hep aklımda kalacağını düşündüğüm bir kore dizisi ben sevdim eğer sizde hala bu diziyi izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim😘😘😘 Başrollerinde Kim Hyun Joong ve Jung So Min in oynadığı kore dizisidir. Konusu: Beceriksiz bir lise öğrencisi olan Oh Ha-Ni okulun popüler ve dahi bir öğrencisi olan Baek Seung-Jo ya okulun ilk gününden beri aşıktır. Bir gün, Ha-Ni bir mektup aracilığı ile aşkını ona itiraf etmeye karar verir. Ancak, Seung-Jo kabaca onun mektupta yaptığı hatalarını yüzüne vurur ve ona aptal kızlardan nefret ettiğini söyleyerek onu reddeder. Bir gün, Ha-Ni'nin babası ile beraber yaşadığı ve yeni inşa ettikleri evi depremde çökünce, babasının eski bir arkadaşının evine taşınırlar.Babasının arkadaşının oğlu Seung-Jo'dan başkası değildir ve Ha-Ni sevdiği erkeğin yanında olma fırsatını elde etmiştir... Umarım size yardımcı olan bir yazı olmuştur. Hoşçakalın🤗🤗🤗

Yorumlar

  1. Benimde ilk dizim ve çok güzel bir dizi

    YanıtlaSil
  2. Bu benim de ilk dizimdi ve bence de çok keyifli bir diziydi. Yazıyı okuyunca özlediğimi farkettim, arada açıp bakmalı ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesinlikle katılıyorum.Bende özledim bir an önce tekrardan izlemeliyim:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar