Secret Royal Inspector & Joy (2021)

    SECRET ROYAL INSPECTOR & JOY

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoş geldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere 8 Kasım'da yayınlanmaya başlayan Güney Kore dizisi olan Secret Royal Inspector and Joy'dan bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar💜



                  SECRET ROYAL INSPECTOR & JOY


SECRET ROYAL INSPECTOR & JOY KONUSU: Gizli bir müfettiş, yolsuzluğu ortaya çıkarmak için yerel eyaletleri denetleyen bir memur olarak çalışır ve şimdiki kocasından boşanarak mutluluğu arayan bir kadınla takım kurarlar. İkili daha sonra suçluları bulmak için büyük bir plan yapar.

Ra Yi Eon, başkentin dışında bir hamur tatlısı dükkanı açmak isteyen bir insandı. Ancak zekası sayesinde devlet sınavını geçer ve Özel Müşavirler Dairesi'nde memur olur. 

Kim Jo Yi, sevgi içinde yaşamayı seven, evliliğinde acı çeken kadınları anlayan ve boşanmayı destekleyen bir kadındır. Tutkuludur ve zamanının ilerisindedir.



Dizi 16 bölümden oluşmaktadır ve her bölümü yaklaşık olarak 1 saat 10 dakikadır.
8 Kasım 2021 yılında yayın hayatına başladı.
Baş rollerini Ok Taec Yeon ve Kim Hye Yoon paylaşmaktadır.




Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik bir sonraki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍




Yorumlar

  1. Görsellerdeki kıyafetler çok güzel. Konusu da ilgi çekici, çoktandır dizi izlemiyordum bunu not alayım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Başroller pek sevimli görünüyor. :) Konusu da güzelmiş, teşekkürler tanıtım için. :)

    YanıtlaSil
  3. Mrb beni yaklaşık 6 yıl önce Cctv kanalında altyazılı izlediğim romantik komedi tarzında ki film buraya getirdi. Konusu magazin dergi editörü bir baba ve magazin dergisi sahibi patronu genç adam ile kızı arasında geen komik eğlenceli bir filmi arıyorum. Aklımda kalanlar bunlar... Buna yakın bildiğiniz konusu olan bir film var mı acaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pastayı kim kesecek (cake/2005/heather graham)

      Sil
    2. Yardımınız için teşekkür ederim ama benim aradığım film Uzak Doğu/Çin filmiydi Hollywood değil ne yazık ki...

      Sil
  4. Sanırım giydikleri yöresel kıyafet ne kadar güzel ve hoş. Güzel bir diziye benziyor seviyorum böyle kısa dizileri hem saat olarak hem de bölüm olarak Türk dizilerini oranla daha çok sarıyor beni

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar