Inside Man

                      INSIDE MAN (2020)

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoş geldiniz.
Bugün ki yazımda sizlere Haziran'da yayınlanmaya başlayan bir Çin dizisi olan Inside Man dizisinden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar💜





                                    INSIDE MAN (2020)


INSIDE MAN KONUSU:İki kardeşin etrafında dönen hikaye; ve onların farklı siyasi duruşları ve inançları.




Dizi 49 bölümden oluşup
 her bölümü yaklaşık 45 dakikadan oluşmaktadır.



Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik bir dahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍


Yorumlar

  1. İzledikçe alışıyorsun aslında:)

    YanıtlaSil
  2. Zannetim ki yazı uzun olacak 😄 acaba yanlış mı baktım diye iki kere kontrol ettim 😄 elimize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. yani izliyon mu güzel mi, heycanlı mi sakin mi komik mi aksiyonlu mu nasııııl :)

    YanıtlaSil
  4. 49 bölüm beni aşar :) 9 bölüm ancak izleyebiliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar