The Ghost Bride(2020)

               THE GHOST BRİDE (NETFLIX) KONUSU
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere Netflix'te yayınlanan bir Tayvan dizisinden bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar💜




                                   THE GHOST BRIDE


THE GHOST BRIDE KONUSU:1890 yılında, genç bir kadın ailesinin mali borcunun bağışlanması karşılığında bir hayalet gelin gibi ölü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Yükümlülükten kaçma girişimi, içinde olacağını düşündüğünden çok daha büyük ve gizemli bir komplo keşfi nedeniyle karmaşıklaşır.




Diziyi ben de daha izlemedim ama fragmanından gördüğüm kadarıyla hoşuma gitti.
Sizlerle de paylaşmak istedim.


Dizi Netfliz dizisidir.6 bölümden oluşmaktadır.
Diziyi Türkçe altyazılı olarakta (eğer Netflix yoksa) burdan izleyebilirsiniz.



Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍

Yorumlar

  1. 6 bölüm çok azmış ama izleyebilirim. zaten bu aralar uzun diziler izlemeye vaktim yok. emeğine sağlık güzel oldu bunu öğrenmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemencecik biter.Rica ederim:)
      Bu güzel yorumun için ben teşekkür ederimm:))

      Sil
  2. hemen noy aldım izlenir buuuuu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar