Good Doctor(Mucize Doktor Orijianal Dizisi)

                   GOOD DOCTOR(MUCİZE DOKTOR)
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere Mucize Doktor'un uyarlamasını yaptığı Good Doctor dizisinden bahsedeceğim.
Herkese İyi Okumalar💜






                                     GOOD DOCTOR


GOOD DOCTOR KONUSU:Park Shi-On'da otizm ve gelişimsel bir engel bulunmaktadır.Zeka yaşı 10 yaşındaki bir çocuk gibidir.Ama buna rağmen çocuk cerrahı olur.En iyi çocuk cerrahı olan Kim Do-Han ile kendini sürekli bir çatışma içerisinde bulur.




2017'de The Good Doctor adı altında Amerika uyarlaması,
2018'de ise Japon uyarlaması yapılmıştır.
Ayrca diziyi burdan izleyebilirsiniz.




Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik bir dahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍





Yorumlar

  1. Bu ülkemizde yeni başlayan bir diziyi hatırlattı bana mucize doktor.

    YanıtlaSil
  2. bende orjinalini merak ediyordum, kore dizisi olduğunu düşünmemiştim, teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. mucize doktor ilk bölüm izledim ağladım ama o oyuncu ne şirin doktor olmuş medcezirdeki çocuk. orcinali izleyebilirim belkuuu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar