Fransızca Şarkı Önerileri

                      FRANSIZCA ŞARKI ÖNERİLERİ
HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazımda sizlere şarkı önerilerinde bulunucam hem de Fransızca.Şarkı dinlemeyi çok seven birisiyim ve Franszıca şarkılara da ayrı bir ilgim var.Bu yüzden sizlere sevdiğim bazı Fransızca şarkıları önereceğim.
Herkese İyi Dinlemeler💜




                                FRANSIZCA ŞARKILAR


1-)Kendji Girac-Elle A Tout2-)Claudio Capeo-Ca Va Ca Va3-)VITAA-Un Peu De Reve 4-)Kendji Girac-Que Dieu Me Pardonne5-)Amine-Senorita6-)Kendji Girac-Ma Philosophie7-)Maitre Gims-Bella8-)Zaz-Que Vendra9-)Le Cafe-Oldelaf10-)VITAA-Comme Dab11-)Indila-Derniere Danse12-)Zaz-Je Veux13-)Mylene Farmer&LP-N'oublie Pas14-)Frero Delavega-Ton Visage15-)Michel Fugain-Une Belle Histoire16-)Alma-Requiem




Umarım bu öneri listem hoşunuza gtimiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!😍

Yorumlar

  1. Ben de Fransızcaya bayılıyorum:)
    Kesinlikle Zaz gibisi de yok:)

    YanıtlaSil
  2. Hiç Fransızca şarkı dinlediğimi hatırlamıyorum. Sayende bir göz atmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  3. bayılırım fransızca şarkılara

    YanıtlaSil
  4. Bu listeden sadece derniere danse’ı dinlemişimdir :D Diğerlerine de bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  5. bella, indila, mylene çok hoşlar yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvet hepside birbirinden güzel Fransızcaya bayılıyorum:))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar