Touch Your Heart

                  TOUCH YOUR HEART KONUSU

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Uzun bir süredir yoktum.Malum bu yıl sınavım var ve onun için hazırlanıyorum.Arada fırsat buldukça bloğumla ilgilenmeye çalışıyorum.Bugün de sizlere daha önceden Goblin dizisinde oynamış ve çok sevilmiş olan çiftin yeni dizisinden yani Touch Your Heart'dan bahsedeceğim.
Herkese iyi okumalar.



                               TOUCH YOUR HEART


TOUCH YOUR HEART KONUSU:Oh Yoon Seo popüler bir oyuncudur.Güzelliği sayesinde ünlü olmuştur fakat oyunculuğu berbattır.Adı Chaebol ailesinin oğluyla skandala karışmıştır.Oyunculuk kariyeri düşüşe geçer.Oh Yoon Seo ünlü bir senaryo yazarının kendisini bir dramada başrol oynatmak istediğini duyar.Oynayacağı karakter bir avukat sekreteridir.Tecrübe kazanmak için Oh Yoon Seo'nun birkaç aylığına avukat sekreteri olarak çalışması gerekir.Bu arada Kwon Jung Rok bir hukuk firması avukatıdır.Kibirli ve soğuk yürekli birisidir.Bir gün patronu Kwon Jung Rok'a Oh Yoon Seo'nun 3 aylığına sekreteri olarak çalışmasını söyler.Kwon Jung Rok bu durumdan pek memnun olmaz ama kabul eder.




Diziyi ben de izlemedim ama bu çifti Goblin'den biliyorum.Aşırı tatlıydılar.Bunlar için ayriyeten bir dizi yapılması çok iyi olmuş.İnşallah ben de en kısa zamanda Touch Your Heart'ı izleyeceğim.




Umarım bu yazım hoşunuza gitmiştir.
Şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!😍



Yorumlar

  1. Çok tatlı bir dizi. Bence hemen başlamalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam kızıma göre onun için not aldım..teşekkürler sevgiler...

      Sil
    2. Beğenmenize sevindim.Umarım kızınız da beğenerek izler:)

      Sil
  2. hımm o kadar dizi izliyom ama duymadım bunu, not aldım. goblin ekibi iyimiş yaaa :) sana da çok çok başarılar yaaa. dua etcem senin için. hadi az kaldıı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynn Goblin ekibi😍😍😍
      Yaa çok teşekkür ederim.Beni düşünüp de dua ettiğin için çok sağooool💜💜💜💜

      Sil
  3. Goblinde görüp de izlememek elde dwğildi zaten:)) Zamansızlıktan bitiremdedim ama çook tatlış bir diziydi

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülerek söylüyorum yanlışlıkla yorumunu sildim:(

      Sil
  5. izliycem bunu daa sıradaa :)

    YanıtlaSil
  6. blogunun saatini değiştirseneee :) istanbul gmt 2 ayarlar saatler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar