Mimlendim:)

                   BLOG YAZARLARI TANIMA MİMİ

HERKESE MERHABA!!!
Bloğuma hoşgeldiniz.
Bugünkü yazım bir mim yazısı olacak.ErsinCe beni bu yazısında mimlemiş kendisine beni bu etkinliğe dahil ettiği için kendisine de teşekkür ederim.
O zaman herkese şimdiden iyi okumalar💜💜💜




                                                  MİM




1-)NERELİSİNİZ?:Kahramanmaraşlıyım.Burada doğup büyüdüm ve yaşıyorum.Memleketim diye demiyorum çok güzel havası var.Gerçi herkese kendi memleketi gibisi yoktur😄


2-)BURCUNUZ:Ben Şubat doğumluyum yani balık burcuyum ama balık burcunun her özelliğini taşıdığımı pek düşünmüyorum.


3-)BLOGLARDA EN ÇOK İLGİNİZİ ÇEKEN ŞEYLER:Aslında ben öyle çok takılmıyorum ama görsel ve içeriğin daha çok ilgimi çektiğini düşünüyorum.Genel olarak blog olsun yeterli benim için😄


4-)EN SEVDİĞİNİZ MEVSİM:Az önce de söylemiştim Şubat doğumlu olduğumu aslında burdan da anlaşılıyor.En sevdiğim mevsim kıştır.Dünyaya karlarla beraber gözlerimi açmışım.Her taraf bembeyazmış.O yüzden hem kışı hem de karı çok severim.Heralde kış mevsiminin tek olumsuz yanı benim için okulların olmasıdır.


5-)YABANCI DİLİNİZ:Belki bilenleriniz vardır ben dil öğrencisiyim bu yıl benim son senem.Dil öğrencisi olduğumdan dolayı yabancı dilim İngilizce ama inşallah buna Fransızcayı da eklemek istiyorum.


6-)EN SON OKUDUĞUNUZ KİTAP:Aslında şu an Suç Ve Cezayı okuyorum ama en son bitirdiğim kitap Budalaydı.


7-)HAYATINIZDA PİŞMAN OLDUĞUNUZ BİR ŞEY:Annemi 3 yıl önce kaybettim.Bu yüzden pişmanlığım bu yönde keşke ona bir kez bile of demeseydim hep yanında olsaydım onunla daha çok ilgilenseydim diye hep düşünüp pişman olmuşumdur.


8-)ÇANTANIZDAN EKSİK ETMEYECEĞİNİZ EŞYALARDAN BAZILARI:Çantamdaki eşyalar hep aynıdır.Her zaman hangi çantamı alacaksam hemen ona aynı eşyaları koyarım yani çantamdaki eşyaların hiçbirini çantamdan eksik etmem.Onlardan bazılarını sayacak olursak ayna,peçete,anahtar,mini boy sıvı sabun,telefonum ve en sevdiğim eşyam olan kulaklığımı çantamdan hiç eksik etmem.


9-)EN SEVDİĞİNİZ İÇECEK:Herkes bu konuda çay ve kahve konusunda bir tercih yaparlar.Ben bu konuda oyumu ikisinden yana kullanıyorum.Çay ve kahve en sevdiğim içeceklerdendir.İkisini de ayırt edemiyorum.


10-)BLOĞUNUZDAN PARA KAZANDINIZ MI?:Daha henüz para kazanmadım ama benim için çokta fark etmiyor.Çünkü blog yazmayı sevdiğim için blog yazıyorum.






    Evvveeeet mimin sonuna geldik şimdi yapmam gereken  diğer yazar arkadaşlarımızı mime davet etmek.Ben çok sevdim bu mimi,yazarkende çok keyif aldım.
Burayada bazı blogları etiketliyorum.Eğer siz de bu etkinliğe katılmak istiyorsanız bu mimi cevaplamak için hepinizi davet ediyorum.







💜
Umarım bu yazımı sizde beğenmişsinizdir.
Hepiniz şimdilik birdahaki yazıma kadar HOŞÇAKALIN!!!😍

                                                      


Yorumlar

  1. Ne güzel cevaplar böyle. Vakit bulduğum en kısa zamanda katılacağım çok teşekkür ederim 💜

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir Mim etkinliği, Beni kırmayıp bir mim yazısı yazdığın için teşekkür ederim. Mim içinde beni Annene karşı özlemin oldu, Allah rahmet eğlesin.

    Bir daha ki yazıda görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beni böyle bir etkinliğe davet ettiğin için.Allahım hepimize uzun ölürler versin inşallah😊

      Sil
  3. Canımmm çokkkkk içten cevaplardı keyifle okudum. Yüreğine sağlık. Anneciğine rahmet diliyorum. Beni de mimlemişsin teşekkür ederim.. Ancak ben bu mimi daha önce yapmıştım. Sana başka bir mim borcum olsun e mi. Sevgiler selamlar 😍🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için.Borcunuda yazıyorum😀😀

      Sil
  4. Yazı çok güzel olmuş, annenize da Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊
      Allahım hepimize uzun ömürler versin inşallah😊

      Sil
  5. Merhaba , etkinliğe beni de davet ettiğin için teşekkür ediyorum
    diğer etkinliklerde görüşmek üzere hoşça kal :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bir mim olmuş bana samimi geldi.Bu arada elbistan da 2-3 yıl kalmıştım maraşı da dolaştım evet güzel yer saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Memleketim diye demiyorum güzel bir yerdir😊😊

      Sil
  7. çok teşekkür ederim davet için birazdan yapacağım seve seve...

    YanıtlaSil
  8. ayyy yaaa annen kıyamam yaaaa. çok soğuk oluyo muuuu orasııı.

    YanıtlaSil
  9. Memleketli sayılırız :) bende adanalıyım :)

    YanıtlaSil
  10. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
  11. Film, kitap, dizi bloglarını, uzun uzun yazılmış yazıları seviyorum... :)
    Hem yazmayı hem okumayı... :)
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  13. Yeni yazılarınızı bekliyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda geri dönüş yapacağım:)

      Sil
  14. Çanta da sıvı sabun taşıma :) Gençken bende taşırdım. Hiç bir yerin lavobosunu kullanmaz kolay kolay dışarıdan yemek yemezdim. İş hayatına atılınca bazı şeyler değişiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de biraz var bunlardan ilerde belki ben de iş hayatına atılırsam mecbur kalabilirim:))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar